Відмінності між версіями «Динамічні процеси в сучасному українському лексиконі»
(Створена сторінка: ===[http://lib.movahistory.org.ua/Dynamichni_ procesy.pdf Клименко Н.Ф., Карпіловська Є.А., Кислюк Л.П. Динамічні проц…) |
(/* procesy.pdf Клименко Н.Ф., Карпіловська Є.А., Кислюк Л.П. Динамічні процеси в сучасному українському лексиконі: Монографія. – К.: Видавничий Ді) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | ===[http://lib.movahistory.org.ua/ | + | ===[http://lib.movahistory.org.ua/Dynamichni_procesy.pdf Клименко Н.Ф., Карпіловська Є.А., Кислюк Л.П. Динамічні процеси в сучасному українському лексиконі: ''Монографія''. – К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2008.]=== |
'''''Текст розміщено з дозволу авторів'''''. '''Пагінаця не відповідає друкованому виданню'''. | '''''Текст розміщено з дозволу авторів'''''. '''Пагінаця не відповідає друкованому виданню'''. |
Версія за 16:30, 11 серпня 2011
Клименко Н.Ф., Карпіловська Є.А., Кислюк Л.П. Динамічні процеси в сучасному українському лексиконі: Монографія. – К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2008.
Текст розміщено з дозволу авторів. Пагінаця не відповідає друкованому виданню.
- Анотація
У монографії розглянуто поповнення та оновлення словникового складу української мови упродовж останніх двох десятиріч; зокрема, нові концептуальні поля лексики, подальшу диференціацію функціональних стилів мови та їхню інтеграцію, перехід слів з одного стилю в інший завдяки термінуванню і детермінуванню лексики, явища конкурування варіантних і синонімічних номінацій, загальні тенденції її розвитку як мови незалежної Української держави.
Показано зростання кількості абстрактних іменників, складних слів, процеси інтелектуалізації (окнижнення) мови і зімкнення їх з емотивністю мови. Висвітлено роль словотворення у сучасній українській номінації, зовнішні та внутрішні чинники появи неологізмів, неозапозичень, нових значень у відомих словах (неосемантизмів), формування нових кореневих та словотвірних гнізд, збільшення фонду словотворчих засобів мови, особливості їхнього функціонування в текстах.
Для мовознавців, викладачів, аспірантів та вчителів.